Kontaktirajte nas
Beograd, Srbija, 11000
info@nddesign.rs
Ph: +381600598051
Upiti o poslu
info@nddesign.rs
Ph: +381600598051

Šta je newsletter?

Newsletter je periodično email obaveštenje koju biznisi ili organizacije šalju pretplatnicima. On sadrži informacije koje su od značaja za kupce i korisnike i najčešće se šalje u razmacima od 7, 15 ili 30 dana ali može biti i ad hoc tj samo onda kada imate nešto da kažete.

Čemu služi newsletter?

Newsletter se koristi za proširivanje svesti o brendu i približavanje brenda potencijalnim kupcima. U njemu može da se piše o tome ko ste, šta radite, koje su vaše vizije, vaši ciljevi, šta sve vaša kompanija planira da učini npr da pomogne zajednici u kojoj živite, da plati školovanje za najbolje studente u zemlji, da nagradi stalne kupce za vernost, …

Takodje, putem newslettera se kupci obaveštavaju o sezonskim popustima, novim proizvodima, novim ukusima, otvaranjima novih radnji, kampanjama, saradnji sa poznatim ličnostima, … takoreći o svemu što bi pretplatnicima na vaše vesti moglo da bude od značaja.

Sadržaj vaših mailova umnogome zavisi od branše u kojoj ste. Smatramo da u svakoj branši može da se pronađe dovoljno sadržaja za 12 newslettera godišnje. Jedna od tema koja je veoma široka i može vam pomoći kao izvor za kreiranje sadržaja je upravo svet iz koga dolazi vaš brend – koji su novi trendovi na globalnom tržištu, koja su nova tehnološka dostignuća, koji problemi muče vašu industriju usled globalne pandemije, održavanje globalnih seminara ili edukacija sa linkom za prijavu, … Jasno vam je, sky is the limit.

E mail marketing

Dosta puta smo čuli od vlasnika malih biznisa da ne žele da šalju newsletter jer smatraju da je to zastareo način promocije brenda. Mnogi smatraju da je važnije iskoristiti potencijal društvenih mreža kao i da je to sasvim dovoljno.

Mi želimo da vam predočimo koliki je marketinški potencijal newslettera. Kao prvo i osnovno, ovo je jedini vid reklamiranja iza koga ne stoji algoritam! Mailove šaljete direktno ljudima koji su se sami prijavili na vašu mailing listu jer žele da budu u toku sa vašim aktivnostima. On vam daje pristup u inbox vašeg potencijalnog kupca.

Kreativno osmišljen i dobro napisan prodajni tekst navešće svakoga da kroz mail ode na web sajt kako bi pogledao detalje što umnogome podiže posetu na vašem sajtu. Ovo je još jedan od benefita newslettera.
Nije lako napisati dobar prodajni tekst za newsletter zato je naša preporuka da za ovo unajmite proverenu osobu koja se bavi pisanjem ovakve vrste sadržaja. Newsletter bi trebalo da sadrži vrednu informaciju za pretplatnika ispričanu tonom dobronamernog prijatelja a nikako navalentan pokušaj da nešto prodate.

Mailing lista

Građenje email liste potencijalnih kupaca odnosno klijenata je najvažnija stvar za vaš marketing. Postavite subscribe dugme na websajt i usmeravajte posetioce sajta da se sami prijave za vaš newsletter.
Ako primetite da se malo ljudi prijavilo ponudite nešto vredno zauzvrat npr besplatni e book sa manjom količinom sadržaja ali istog kvaliteta kao da nije bila besplatna. Možete poklanjati slobodan ulaz na vaš event, nekoliko sati besplatnog savetovanja, template za komplikovanu stručnu Excel tabelu, … Budite kreativni i ljudi će se sami prijavljivati.

Kod ovakvog načina građenja mailing liste izuzetno je važno napomenuti da se osoba unosom e mail adrese prijavljuje i za vaš newsletter s tim što im morate ostaviti opciju i da se ne prijave. Jedini legalan način da sakupite email adrese je da ih ljudi sami ostave zato izbegavajte kupovinu kao i krađu email adresa.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Koristimo sveže ispečene & ukusne kolačiće na našoj web stranici kako bi smo poboljšali funkcionalnost, omogućili posetiocima bolje iskustvo pretraživanja i prilagodili naše oglašavanje.