Kontaktirajte nas
Beograd, Srbija, 11000
info@nddesign.rs
Ph: +381600598051
Upiti o poslu
info@nddesign.rs
Ph: +381600598051

Profesionalna izrada web sajtova

Mnogo je oglasa za izradu web sajtova po najrazličitijim cenama pa običnom kupcu ove usluge može biti prilično zbunjujuće zašto neko istu stvar naplaćuje 100 a neko 1000 EUR. Da bi ste se bolje snašli prilikom kupovine web sajta, kao i da bi ste bili 100% sigurni šta ćete za svoj novac dobiti, predlažemo da veoma precizno dogovorite šta kupujete i šta i koliko plaćate.

Cena izrade web sajta

Kod izrade web sajta postoje fiksni troškovi koji se znaju unapred i to su:

– hosting
– SSL sertikifat
– tema/page builder za Word Press (ako je WP sajt, isto važi i za Magento, Wix, HTML teme…)

– pluginovi koji su potrebni da bi se vaše želje sprovele u delo.

Takođe, kod građenja cene za jedan kvalitetan sajt ne treba zaboraviti ni cenu samog sadržaja. Ukoliko ne posedujete unapred pripremljene fotografije i tekstove potrebno je unajmiti profesionalnog fotografa, copywrittera, content writtera, SEO stručnjaka, …Cena u ovom slučaju zavisi od toga koga ste angažovali da za vas kreira sadržaj. Kod prezentacionih web sajtova često se koriste slike sa stock-a pa ovaj deo ne mora biti veliko ulaganje.

Na kraju, postoji i deo troškova koji zavisi od web dizajnera/agencije a to je cena izrade samog sajta. Ovo je ono što majstori zovu „ruke“. Ovaj deo troškova varira u zavisnosti od toga kakav i koliki web sajt želite.
Iskusniji web dizajneri dosta toga mogu da urade i sami ali za veće projekte potrebno je angažovati više ljudi različite stručnosti.

Dizajn web sajta

Dizajn web sajta najviše zavisi od sadržaja koji će se na sajtu nalaziti. Sajt mora biti funkcionalan, pregledan i trebalo bi da ispunjava svoju svrhu. Da bi smo sve ovo što bolje uradili, da bi smo, makar okvirno, kreirali početnu ideju potrebno je da:
– ispričate najvažnije stvari o vašoj firmi
– kažete koje su vrednosti koje zastupate
– šta je filozofija vašeg brenda
– da dočarate ko je vaša klijentela/ciljna grupa
– ko je vaša konkurencija (da se ona dobro prouči i da se vidi šta oni to rade dobro a šta loše kako bi ste vi pokrili i taj segment).

Dalje, kako bi i web dizajner bio „osiguran“ da se vi nećete deset puta predomisliti oko dizajna, kao i da na kraju kažete da to što ste dobili ni malo ne liči na ono što ste želeli, predlažemo da se još na prvom sastanku jako precizno dogovorite o svemu.
Precizirajte jasno svoje želje u pogledu dizajna, palete boja, fontova, funkcionalnosti koje želite da vaš sajt ima, … možda ste već nešto polu smislili u svojoj glavi – dajte smernice.
Iz iskustva vam govorimo koliko su ove stvari važne za obe strane jer ni nama koji radimo web sajt nije u interesu da radimo deset revizija samo zato što nismo unapred dogovorili barem ono što smo mogli i na samom početku, ono što je prilično jasno.
Kako bi ste bili sigurni, predlažemo da o svakom dogovoru imate pisani trag. Ukoliko ne želite da sklapate ugovor onda se makar o svim zahtevima dogovorite putem maila kako bi ste izbegli pogrešnu interpretaciju nečijih reči, što je veoma čest slučaj u poslu.

Želimo vam fantastičan i uspešan web sajt!

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Koristimo sveže ispečene & ukusne kolačiće na našoj web stranici kako bi smo poboljšali funkcionalnost, omogućili posetiocima bolje iskustvo pretraživanja i prilagodili naše oglašavanje.